بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم!

http://axgig.com/images/64158323434438674327.jpg

آری...!برای همین است که ....
استقلالی ها هر ساله یک مبلغ هنگفت جدید بر بدهی های انباشته خود اضافه می کند.مدیران استقلال حاضر نیستند نصف پولی که قرار است با دلار 3500 تومانی برای یک بازیکن خارجی هزینه کنند به یک بازیکن خودی و از همه مهمتر بازیکنی که درمکتب خود آبی ها پرورش یافته و فوتبال را از تیمهای پایه ای استقلال شروع کرده و حالا به تیم ملی رسیده و ازستارگان فوتبال ایران محسوب شده بدهد.
تازه اگر این بازیکنان خوب از آب در بیایند و مثل اکثر بازیکنانی که پا به فوتبال ایران می گذارند از بازیکنان شاغل و ایرانی در فوتبال خودمان پایین تر نباشند و همچنین در صورت دیرکرد در پرداخت مطالباتشان به فیفا شکایت نکنند و شامل هزینه های زیادی بابت جریمه های و یا کسر از امتیازاتی که کمیته انضباطی فیفا برای باشگاهها در نظر میگیرند،نشوند! 
نخواستیم آقای فتح الله زاده...چند تا بازیکن بنجل و دور ریز دیگر تیمها را امسال به استقلال آوردید که بعدا منتش را بر سر هوادران استقلال بگذارید و مثلا بگویید من به عشق هواداران استقلال با رد استعفایم توسط هیئت مدیره دوباره برگشتم!؟برای اولین باره که از بازگشت حاجی فتل ناراحت شده ام!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال, فصل نقل و انتقالات,سرمایه سوزی مدیران,بازیکنان خارجی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com